Monday, April 12, 2010

nak jugak bulih ???

saye pun mcm berminat wok ...ngee..
encik Ben buwat satu offer yg mcm best gile wok !! ngee..
nak tawu ape ?? lu fikir lah sendiri !! haha tetibe teringat nabil ...

tade lah tade lah ...
ni ha .. Encik Ben na buat senarai bloglist untuk newbie kat blog dye ..
klik ini untuk maklumat berkaitan ye..
jadinye .. saye dgn penuh semangatnye da ni ..
na jugak join skaki kan ..
and
bagaimana aku boleh tawu psal blog encik Ben ni ??
haha... kau try bce ni ... sumpa aku gelak2..lwak siot..
ouh sorry22. aku tawu da lari tjuk .. ngee..


cmni critenye ..
satu hari ..eyh bukan ..mlam ..
ta silap aku .. aku bukak satu blog yg aku follow ni ...
dye citer psal gengbloggerdotcom...
aku un dgn penuh rase sukecitenye un pegi lah kan kat gengbloggerdotcom tuh ...
punye lah penat dan bepeluh peluuh aku crik kat goggle..ok aku tipu ..
ta penat un . type jelah kan ..
aku un jumpe lah gengbloggerdotcom tuh ..

wahh!!!
best doe bende tuh .. lepas je aku sign in .. tros melambak lambak org jadi follower aku ..
ok aku tipu lagi ,, adelah 2 3 org jdi follower aku pstuh ...

pastuh kan ...jeng jeng jeng ...
aku tertekan kat satu link ni .. skali ha amek kau .. background dye merah menyale ..
sungguh menarek perhatian ...aku un menjelajah lah blog dye ..
ouh .. nme dye Encik Ben rupenye ..
so .. dri situh lah aku tawu blog dye .. mintak maaf lah ye .. crite pnjng ..(:

satu entry yg menarek perhatian ??
yg ni ha ..

SEMUA BLOG PERLU DI DAFTARKAN DI BAWAH AKTA RAHSIA

haha.. mmg best weh .. ta tipu punye ..kalau ta kuat iman mmg da nanges da aku . haha
tpi mmg siyes,, blog dye ,, entry dye.. sume menarek perhatian ..
sekian terime kaseh daun keladi ..

(:

No comments: