Monday, April 5, 2010

SAYA MAHU BLOG SAYA DI JELAJAH OLEH BEN ASHAARI kerana ...

bru bru ni aku join gengblogger.com... n aku dpat lah sedikit sbnyak pngtahuan tntg blog2 ni .. yelah .. aku ni even da na kte lme.. ade lah jugak kan lme berblogging... tpi still (lembap) psal blogging2 ni kan .. haha... so .. dgn join gengblogger tuh .. dpat lah jugak sdikit pengetahuan * eh bukan aku da ckap ke ni tdi .. haha.. lntak lah .. tpi mmg bgus lah weh gengblogger ni .. ngee..
dan .. aku terbace pulak satu blog ni .. blog en.Ben Ashaari ... (mintak maaf sye tatau na bwat link tuh) *tolong ajar !!!... hehe..dye kte dye bole promote blog kite kat org laen .. aku da mcm.. waa..mcm best je .. haha...so .. aku un dgn rse berminatnye na kte mcm ni ...

SAYA MAHU BLOG SAYA DI JELAJAH OLEH BEN ASHAARI kerana ...sye ni budak mentah dlam blogging ni .. n bru na knal2 dunie blogging ni ha ...so .. na mintak lah pndangan encik Ben atau pun blogger2 yg da lme dlam dunie blogging ni ha ..so that i can improve my blog even a little kan ?? hehe.... so .. diharap boleh lah encik Ben memberi pndangan da mempromote blog sye ni yeh ..
sye rse tuh je lah kot..

pape un .. sye dahulukan dgn thnx Encik Ben !!

(:


kepade sesape yg na tngok blog Encik Ben .. ni url dye .. ( kan aku da kte aku tatau na bwat link tuh cne .. heish.. )

http://www.benashaari.com/



No comments: