Monday, April 5, 2010

my brain ??


ye kwan2.. ni lah dye otak aku .. eh2.. bukan otak yg dlam kepale tuh lah ngeng .. tpi mcmne ek ?? kire mcm fungsi otak aku lah kan ... snanye da lme gile kot bwat bende ni .. cume aku still blur je cne na truyk kat blog gmbr tuh .. haha...ye lah .. bukan boleh save gmbr tuh dlam lappt un .. so ..aku tefikr lah cre yg lagi baek .. dgn mengprintscreen .. ni teknik yg aku blaja dri kwan yg aku ta bpe knal .. budak kos laen ...

bende ni aku jumpe kat blog encik roti.... dye kate cekgu skolh dye yg kte kat dye psal bende ni ...kat skolah .. pastuh dye blek umah dye tros try bende ni .. na dye punye result kan ...tngok lah sndiri kat blog dye .. tekan kat sini ye ....
n aku un mcm wah .,, bestnye kan .. so aku dgn bataknye pun pegi kat laman web tuh dan try n tu lah aku nye result.. tngok betape bengap nye aku .. haha.. sorielah ye.. aku un tatau lah weh .. aku mmg more tuh bende2 seni .. contohnye.. aku boleh hafal dgn senang lagu2 camni ..

lagu2 the fabuluos cat yg laju2..
lagu2 rihanna ..




malahan lagu2 screamo dri band2 yg mcm ni .. yg maybe korang ta penah dgr lagu2 diorang ...

dengan pantasnye ... kekadang ta smpai stgh jam aku da boleh hfal lirik diorang yg kekadang smpai satu muke stgh... sebb ape .. sebb aku minta...

tpi smpai skang aku ta boleh boleh na hfal formula income statement for macroeconomy .. (sape amek business tawu kot) serius lah weh .. aku un tatau ...haha

mesti korang kte .. *eh bengapnye minah nie ..*bodo gile dye ni or pape je.. tpi aku mungkin ta kesah .. mungkin kesah sket .. sket jelah kot... tpi na bwat cmne.. da itu interest aku an ..tade sape lah boleh hlang kan .. mybe mmg da tetules dri azali lagi yg aku ni mmg cmtuh kan .. spe tawu .

meh aku analisis sket pasal gmbr function otak aku tuh ...

tngok bhagian muzik tuh ..: ha amek kau .. penuh dah...
skali kau tngok bhagian mysekf smart : bpak gile sket doe.. aku tngok org laen punye sume penuh 2.. haha..
yg laen kau tngok sndiri.. aku da penat na taep.. gagaga..

tpi mmg lah .. aku dri kecik da mmg more to bende2 seni ni .. ta aku nafikan .. kecik2 dulu aku pandai .. ta tipu lah weh .. ta cye tnye mmber skola rendah aku .. diorang bru na blaja A B C .. aku da pndai bce paper da weh ...pastuh dlam klas,, ta penah aku dpat no lebih dri 2..dasat ta dasat aku ?? haha... tpi msuk skola mngh.. ha amek kau .. teserlah lah kebengapan aku ... klau tngok full result mse exam .. nme aku mstih kat bwah skali .. haha... tpi alhamdulillah lah aku skang da msuk Universiti ... n da jdi mahasiswi.. bgge ni .. budak pling bodo kat skola dulu da msuk Universiti.. haha...

err.. aku rse mcm entry aku da terlebih pnjang .. n aku rse na stop dulu lah ye weh ..bsok2 aku smbung agi ok?? *tu un klau ade yg bce lah blog aku ni .. ngee..

(:

No comments: