Tuesday, April 13, 2010

wuu wuu .!! pegadohan .. pegadohan .. !!

baru2 ni .... aku mcm biase lah kan .. on9 ms fb dan sebagainye.. aku bukak lah page P.A kan ,, skali ade lah komen si budak yg aku maki kat entry2 aku yg lepas .. dye kate .. "lepas ni pape meet up P.A saye tak pegi ye " aku da mcm .. ek eleh budak ni .. poyo gile kan .. tapi tape.. aku ta campor ..tamo menjadikan pergadohan ... so aku diam je .. tetibe ade sorang hambe Allah ni komen pulak .. " aku da muak dgn komen kau " .. aku da gelak2 je.. pastuh ..aku da mlas na taep .. kirenye mcm ade jugak lah .. "face to face sume2... bende bese2 lah kan .. skali rupe rupenye dak2 ni sume mmg da bengang dgn hambe Allah yg bgi komen bahawesenye dye muak tuh .... rupe2nye selame ni dye tuh seorang yg gile kuase,,, dan hot temper ,, dan satu yg aku tawu .. dye seorang GS too... euuww !! muke tuh dala .. ok2.. boleh lah than ..klau ta .. takan lah gf dye na kat dye kan ...ok2.. ta amek kesa yg tuh .. setelah penat sharian ok ta aku tipu .. ta smpai stengah jam aku menstalking menstalking ,,bru aku tawu ...ni ha yg menjadi isu .. skang ni .. dak2 da rmai na bgi dye lingkup .. kat topfren P.A un dye da tade .. mintak maaf lah ye.. *maybe dye yg tukar sndiri.. sape tawu kan ?? yelah .. kot2 dye da sedar yg dye ta disukai oleh ahli2 grup yg laen .. ngee...


skang ni .. budak2 sume mmg da bengang kat dye .... n dorang na open table ujung mggu ni ..na table talk ...ckap pe yg ta pwas ati sume2.. pastuh da rmai yg na out P.A pulak tuh ,,,heish ..saba je lah .. ni sume dugaan dunie kan ... na bwat cmne .. haha..

kepade si tuan punye badan ,, tggu lah ari sabtu ni ye... budak2 ni na slow talk dgn kau .. ta dapat slow talk .. kasi sikit hard talk kat dye weh .. bajet mcm leader kan ?? haha... kasi je weh .. brainwash sikit ke dye .. bru hbes skolah ..culture shock kot.. haha....

sekian terime kaseh ..nnti ape2 update sye bgtawu ye kawan kawan ..

(:

No comments: