Sunday, April 11, 2010

mission accomplished yaw !!

syg abah lebih lah !!!ngee... tdi text mama tnye psal program anak angkat tuh .. skali mama call .. soh ckap sndiri dgn abah ,, agagagaga.. aku da ketaq lutut da .. na ckap dgn abah pulak tuh kan ..cuak dow.. ta caye tnye adek aku .. haha...pas da lme sket ,, aku dgn rse konfiden nye ,, call lah abah ...camni lah lebih kurang .. mule2 senyum dulu .. *even abah ta nmpak kan ...

abah : hello

aku : hello abah ,,assalamualaikum ...

abah : waalaikumsalam ...

aku : abah sehat ?? *dgn suare pling manis aku ... dan dgn senyuman yg ta lekang di bibir...

abah : sehat je ..knape wa ??

aku : ha ni ,, *aku trgkan lah psal program tuh kan ..

abah : ouh ... kat mane ,, na kene byr brape ??bile ??

aku : kat sg haji dorani ... byr 20 ringgit je .. jumaat mggu depan smpai ahad je..

abah : ouh .. ok2.. jage diri baek2 .. byr lah dulu pkai duet wawa .. kang tade duet mintak kat mama ye .... * yg ni aku pling suke .. agaga..


aku : ouh ..ok2 abah .. time kaseh tau abah ..

abah : ok2.. tade pape lah ..jage diri bebaek je ..

aku : ok abah .. bye ...




wahh !!!!!! pengalaman paling bermakne weh !!! ingat senang ke na dpat pesetujuan abah ?? aku pulak tuh ,,pompuan ni nyah ... ok2.. pasni kene blaja leklok weh .. haha.. suke hati nye aku weh ... ngee...da senyum2 n jerit2 mcm gile da aku .. ngee...

so ,, bsok mlam .. save 20 untuk pegi byr program tuh .. pastuh kene save 20 agi .. na beli slendang lawa ... hehe..

(:

No comments: